قضایای موردی (case study)

/قضایای موردی (case study)
قضایای موردی (case study)۱۳۹۸-۲-۲۹ ۱۲:۰۹:۳۲ +۰۰:۰۰

Your Content Goes Here

Your Content Goes Here

Your Content Goes Here

بازگشت به دوران سطل به دستی !!

توسط |۲۴ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: trends, فرصت های بازار|

انگار همین دودهه پیش بود که نسل ما که عادت به ظرف بردن و آووردن داشت وقتی بسته بندی های صنعتی و محصولات یک بار مصرف وارد بازار شدند(در نظر بگیرید بسته بندی هاو بالطبع طراحی های آن زمان هم بسیار ابتدایی بودند) برای خرید آنها دست از پا نمی شناختیم و وقتی که می فهمیدیم ماست هایی آمده که [...]

کوکا پا جا پای عالیس !

توسط |۲۰ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: دسته‌بندی نشده|

همان طور که قبلا توضیح دادیم شرکت ها در مسیر توسعه خود دست به انواعی از توسعه ها می زنند عمودی یا افقی همگون یا ناهمگون یکی از موارد توسعه ای شاخص که قبلا هم در مطلب آبعلی زمزم یا زمزم آبعلی در موردش صحبت کردیم افزودن شیر های مدت دار بطری برای اولین بار به سبد محصولات شرکت عالیس [...]

احیا مجدد برند های به کما رفته

توسط |۱۹ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: دسته‌بندی نشده|

برندها بخشی از خاطرات قدیمی ما را شکل می دهند خاطراتی که در آن ها می توان  ازردپای خاطرات نصف کردن کیم دوقلو های پوپ تا دعوا سر کیک های لی لی پوت را پیدا کردبرند هایی که یاد آور خاطرات خوش بچگی ما هستند برند هایی که امروز تنها نامی از آن ها باقی مانده و اغلب به کما [...]

سوالات الکی مسابقات آبکی!!

توسط |۱۸ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: تبلیغات|

بارها از engagement  و مشارکت مخاطبین و به نوعی درگیر شدن مخاطب صحبت کرده ایم و از اهمیت آن سخن گفته ایم اما مثل همیشه نباید یادمان رود که این کار را به هر قیمتی انجام دادن فکر می کنم نه تنها نمی تواند موثر باشد بلکه در مواردی اثر مخرب هم دارد البته هر مشارکتی نیاز به محرک دارد [...]

استانداردهایی برای قاب گرفتن !!

توسط |۱۷ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: حرف مفت|

چند روزی است که به واسطه بیماری پدر ساعات زیادی را در بیمارستان می گذرانم و به واسطه شرایط اورژانسی ایشان ، آمبولانس ایشان را به یک مرکز درمانی دولتی آورده و امکان جابجایی ایشان به دلیل شرایط خاص فعلا امکان پذیر نیست اما آنچه می خواهم در این نوشتاره درباره اش بگویم زیاد به مراکز دولتی محدود نمی [...]

من با شما شفاف و روراستم !

توسط |۱۵ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: بازارگرد, به من بگو چرا؟!, قضایای موردی, مزیت محصولی|

وقتی یک کالا یا خدمت در تمام بازار خود، دارای ویژگی‌های کیفی تقریباً یکسانی باشد و جز قیمت نتوان تفاوت دیگری بین نمونه‌های آن یافت، اصطلاحاً به آن کالا، کالای اولیه یا کامودیتی می‌گویند.البته حتما باید به این نکته توجه داشت که کامودیتی بودن یک ویژگی مطلق (صفر/یک ) نیست و ما نمی توانیم بگوییم این کالا کامودیتی است و [...]

ما در ساده به دنبال رمزگشایی ….

ساده سازی ….و بومی سازی ….

مفاهیم کسب و کار هستیم

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

موبایل: 8120 208 - 0916

وب‌سایت: sadeh.info