بازارگرد

/بازارگرد
بازارگرد۱۳۹۸-۲-۳۰ ۱۸:۵۲:۰۰ +۰۰:۰۰

داستان بازارگرد

بازارگرد حاصل گشت و گذار های من در خیابان های شهر است و در آن هرچه به نوعی چشمم را بگیرد و خرق عادت به حساب آید روایت می کنم . خواه ورود یک محصول جدید به بازار باشد یا یک تبلیغ بحث برانگیز خواه مربوط به یک کمپانی چند ملیتی باشد و خواه مربوط به یک فروشنده دوره گرد!! ما در بازارگرد به وقایع نگاه تحلیلی نداریم و صرفا شرح یک واقعه را بیان و در پایان با طرح چندین سوال قضاوت و تحلیل را به عهده شما می گذاریم .

ارادتمند ابوذر تراز “شاگرد بازار”

من با شما شفاف و روراستم !

وقتی یک کالا یا خدمت در تمام بازار خود، دارای ویژگی‌های کیفی تقریباً یکسانی باشد و جز قیمت نتوان تفاوت دیگری بین نمونه‌های آن یافت، اصطلاحاً به آن کالا، کالای اولیه یا کامودیتی می‌گویند.البته حتما باید به این نکته توجه داشت که کامودیتی بودن یک ویژگی مطلق (صفر/یک ) نیست و ما نمی توانیم بگوییم این کالا کامودیتی است و [...]

توسط |۱۵ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: بازارگرد, به من بگو چرا؟!, قضایای موردی, مزیت محصولی|بدون دیدگاه

کمک بهبود یافته به کما رفته!!

یکی از ۴ پی یاهمان آمیخته مشهور بازار یابی place است که از آن تحت عنوان توزیع یاد می شود موردی که معمولا علی رغم اهمیت بالا کمترین توجه به آن می شود و کمتر در منابع از آن صحبت می شود حال تصور کنید شما یکی از بهترین کانال های توزیع و سیستم های پخش را در اختیار دارید [...]

توسط |۱۴ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: بازارگرد, توزیع, فرصت های بازار, قضایای موردی|بدون دیدگاه

برندی که پس از سال ها گوشه دنج خود را رها کرد

همان طورکه بار ها توضیح داده ایم یکی از بهترین و کم هزینه ترین راهبرد هایی که هم برای ورود به بازار مناسب است و هم می توان در صورت استفاده هوشمندانه در ادامه نیز راهگشا باشد بر اساس مکتب جایگاه‌یابی (The Positioning School) استراتژی تمرکز است .در این راهبرد کسب و کار، افراد باید به دنبال گوشه ای دنج [...]

توسط |۱۲ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: استراتژي تمرکز, بازارگرد|بدون دیدگاه

لپ لپ هم باکیفیت می شود؟!

متاسفانه با وجود اینکه در سال ۱۳۹۸ شمسی و ۲۰۱۹ میلادی هستیم هنوز هم بسیاری از دوستان در فضای کسب و کاری قیمت را ملاک کار خود قرار دادند و به ایجاد برند های با کیفیت و البته گران تر فکر نمی کنند برند هایی که مخاطب عمومی ندارند و به قول معروف مشتریان خود را گلچین می کنند در [...]

توسط |۱۰ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: استراتژي تمرکز, بازارگرد, به من بگو چرا؟!|بدون دیدگاه

حکایت راه رفتن کبک و اندر حکایات تقلید

محصولات بالا برای شما آشنا نیستند؟ فکر می کنم کمتر کسی باشد که با این دو محصول کلاسیک دنیای شوینده ها آشنا نباشد اولی شامپو سدر صحت و دومی شامپو سیر پرژک دو محصولی که صرف نظر از کیفیت در میان طبقات خاصی از جامعه طرفداران خاص خود را دارند و در مناطق متوسط به پایین شهر جزو الزامات قفسه [...]

توسط |۹ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: بازارگرد|بدون دیدگاه

هیچ وقت باتفنگ ساچمه ای به شکارنرو!!

این روز ها تبلیغات عالیس ، گرجی و چند برند دیگر تقریبا بیش از ۲۰ ٪ از حجم تبلیغات تلویزیونی را به خود اختصاص داده اند روزگاری تاثیرگذاری رسانه ای مثل تلویزیون به حدی بود که حضور برند ها در آن با احتمال زیاد موفقیت آن برند را تضمین می کرد و تقریبا از هر طبقه اجتماعی در میان مخاطبین [...]

توسط |۷ام مرداد, ۱۳۹۸|دسته بندی: بازارگرد, تبلیغات|بدون دیدگاه

ما در ساده به دنبال رمزگشایی ….

ساده سازی ….و بومی سازی ….

مفاهیم کسب و کار هستیم

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

موبایل: 8120 208 - 0916

وب‌سایت: sadeh.info